Triathlon Ter Apel

! GEANNULEERD !
Wegens te weinig aanmeldingen gaat de triathlon zondag 19 juni helaas niet door.
Wij hopen u volgend jaar weer te mogen begroeten in Ter Apel.

Blijf ons volgen via onze website en social media.

Stichting Triathlon Ter Apel

Triathlon Ter Apel is sinds 2015 weer terug. Zwemmen in het authentieke natuur zwembad Moekesgat. Met fiets en loop routes door het prachtige Westerwolde. Wij bieden een kids-, 1/16, 1/8 en een 1/4 triathlon.

Met recht het snelste en mooiste triathlon parcours van Noord-Oost Nederland.

DEELNEMERS

VRIJWILLIGERS